Follow Us @ozgurkitaplar

Ağustos 18, 2016

Kitap Alışverişi // Babil.com

Babil.com alışverişim geldi ve en sevdiğim yanı hızlı olması, kitaplarda hasar olmaması ve paketleme garanti kartı olması. Kitapları her seferinde balonlu poşetlere sarıp güzelce koruyarak göndermeleri çok güzel :) Ben bugüne kadar yaptığım bütün alışverişlerimden memnun kaldım.

Yanında gelen defterler ve ayraçlar ise çok tatlı. Defterler o kadar güzel ki yazmaya kıyamıyorum ya resmen :Dd




Bu ay çok merak ettiğim Geçmişin Kırıkları kitabını aldım. Kapağı çok güzel ya :) Kitabın çıkacağını gördüğümde listeme eklemiştim zaten ama yorumlarını da okuyunca kesin karara vardım.

Ve 
Arka Kapak dergisinin yeni sayısını aldım içinde çok güzel şeyler var şimdiden söyleyeyim derginin içeriklerine bayılıyorum. Bu ay konu George Orwell. Bu ayki kapakta çok şirin ve şimdiden bir kaç bölümü okudum yakında fotoğraflarıyla atarım buraya :) Derginin çok güzel yanları var bu yüzden bence herkes dergiye bir şans vermeli


Ve İş Bankası Kültür Yayınlarının Babil.com aracılığıyla incelemem için gönderdiği Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu kitabı. Çok merak ettiğim ve almak için fırsat kolladığım bir kitaptı ve buldum. En yakın zamanda hepsini okumak istiyorum :)


Bilgilendirme...


Babil.com'un harika ve güzel bir uygulaması var ve adı hediye kutusu.

Hediye kutusunda 30, 60, 100 tl üstü alışverişlerde istediğinizi seçip alabileceğiniz bir bant çıkıyor. Örneğin defter, Arka Kapak eski sayıları, ingilizce kitaplar, babil.com kupaları, kumaş kitap kılıfları ve başka şeyleri de içeren bir bant açılıyor. Bence bir göz atıp bakabilirsiniz ki 9.90 kampanyaları da yapılıyor ve güzel kitapları 9.90'a kolayca alabilirsiniz. :)





Böyle tatlı bir alışverişin daha sonuna geldik...
Herkese keyifli günler dilerim :))

Ayrıca beni diğer hesaplarımda da görmek ve takip etmek isterseniz diye aşağıya not düşüyorum :)
Hoşçakalın, Kendinize iyi bakın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder