Follow Us @ozgurkitaplar

Temmuz 07, 2016

Aşkın Kokusunu Aldım - Meral Kır // Kitap Yorumu


Kitap: Aşkın Kokusunu Aldım
Seri: Sancaktarlar Serisi #4/4
Yazar: Meral Kır
Yayınevi: Aspendos
Türü: Romantik, Polisiye
Sayfa Sayısı: 471
Goodreads Puanı: 4.65
Benim Puanım: 4/5


Aşktan kaçan bir kadın... Aşktan yanarak vazgeçmiş bir adam... Yaralarını sarmalarına engel olan yalanlar ve geçmişten gelen büyük sırlar...
                                                                                                                                         
Hiçbir aşk bu kadar imkânsız olmamış ve hiç kimse aşkı bu kadar çok istememişti.
Futboldaki büyük başarılarını antrenörlüğüne de taşıyan Barış Dağlı için hayat, tek ailesi olan Fırat'tan ibaretti. Onu korumak adına, ustaca kullandığı kelimeleriyle karşısındakini çileden çıkaran Serra Sancaktar'ı hayatına dâhil etmeye karar verdiğinde genç kadının menekşe kokusunu hesaba katmamıştı. Üstelik artık kalbi gibi takımı da tehlikedeydi. Hırsına yenilen oyuncusunun ölümünün ardındaki sırlar, karanlık geçmişi yeniden aydınlattığında Barış'ın önce kalbini, sonra da Serra'yı kurtarması gerekecekti.

Güçlü ve başarılı Serra Sancaktar, etrafına ördüğü duvarların arasında örnek bir hayat yaşarken kendini büyük bir skandalın içinde bulmuştu. Üstelik onu, ailesi için bir tehdit olarak gören Serra, hayatını kâbusa çevirmeye kararlı olan Barış Dağlı'nın puslu gözlerine baktığı andan itibaren artık eski Serra değildi.

Her zorluğa direnen Serra'nın gücü bir tek aşka yetmediğinde, kırılan kalbinin parçalarını toplaması hiç kolay olmamıştı. Çünkü tüm bencilliği ve hainliğiyle, başka bir kadının yaktığı bu adama âşıktı.

Soluksuz okuyacağınız bir macera ve her satırında size kendini hissettirecek amansız bir aşk hikâyesi...



Benim Yorumum

Bir kitapta hiç bu kitapta şaşırdığım kadar şaşırdığımı hatırlamıyorum. Cidden cidden o kadar çok şaşırtıcı şey oldu ki kitabı 'vay canına' diyerek kapattım :D

Öncelikle kitabı sevdim. Kurgu ve olaylarını akışı, akıcılığı, karakterler, sıkmayan anlatımı çok iyi idi. Ayrıca bu benim okuduğum ilk Meral Kır kitabım ve evet yazarın kalemi çok güzel. Her sayfayı ayrı bir heyecanla çevirttiriyor insana. Her bölüme bu sefer ne açığa çıkacak, şimdi ne olacak, ne yapacaklar diyerek başladım ve kitabın sonunda da vay be dedirttirdi.

Kitapta gizem çok güzel kullanılmış sırlar var yani bir sürü şok edici gerçekler var ve bence kitabı okuyacak olan herkes ters köşe olacaktır. Aksiyon, romantik, gizem, polisiye, gerilim her şeyi yaşadım diyebilirim kitapta.

"Aşktan kaçmaya çalışmak,
yağmurun altında koşmak gibiydi.
Aslında hızlandıkça daha çok ıslanırsın
ama sen bunu ancak sırılsıklam olduğunda fark edersin"

Barış ve Serra'nın diyaloglarını sevdim. Başlarda Serra neden böyle davranıyor, niye böyle yapıyor falan dedim ama gerçek ortaya çıkınca anladım ki bu daha kitabın sadece bir kısmıymış. Klasik bir aşk kitabı değil ve okuru tahmin edilmesi zor olaylar bekliyor ve iddia ediyorum kitabı okuyacak olan herkes bunu kolayca tahmin edemeyecek ve bol bol şaşıracak :D

Her karakterin ayrı bir hikayesi var ve hepsi beni etkiledi ama Barış'ın hikayesi vay be dedirten cinsten neler yaşamış be dedim. Ayrıca bence herkes Barış'ı ve Serra'yı sevecek. Kitapta sadece bazı karakterlerin yaşı ile diyaloglar arasındaki tuhaflık hoşuma gitmedi onun dışında her şeyi süperdi diyebilirim. Bölüm sonlarındaki çiçekler ve anlamları yazılan kısımlar da çok hoştu. Mehmet ve Ahmet'in hikayelerini de çok merak ediyorum zaten yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım hatta Yolum Aşka Düştü Ahmet Sancaktar'ın kitabını aldım bile :D

Kitap seri diye ilk kitabnı önce alayım gibi düşüncelere girmenize gerek yok çünkü birbirinden bağımsız bir seri bu. Her kitapta farklı karakterler var ama hepsi Sancaktar ailesinin bir üyesi. Aşağıya hani kitapta hangi karakterler var yazacağım zaten :) Bence bu yaz sıcağında kitabı okurken keyifli ve eğlenceli dakikalar geçirebilirsiniz.

Aylardan Aşk - Tanem ve Yağız
Aşkı Seçtim - Asya ve Doruk
Yolum Aşka Düştü - Ahmet ve Sena
Aşkın Kokusunu Aldım - Serra ve Barış

Serimizdeki karakterler bu şekilde ve ben Mehmet Sancaktar'ın hikayesini de okumak için sabırsızlanıyorum :D Bence romantik aşk kitabını polisiye ile birleştiren yazarımız Meral Kır'ı hepiniz seveceksiniz çünkü gerçekten güzel ve sizi kitabın içine çeken kalemiyle çok iyi bir yazar..


Alıntılar

"Sevmek, tüm yol boyunca yüreğinde umut taşımak, imkânsızlıklara inat yürümektir. Geçtiğin yolda gördüğün her ağaca küçük umutlar bağlamak, geri dönerken o umutları teker teker toplamaksa aşktı."


🍃🍂


"Konuşmayı da susmak kadar iyi bilmek lazım, susmazsan sessizliğin içindeki feryadı duyamazsın."


🍂🍃


"Sessizlik en büyük düşmandı. Sustuklarını haykırır, unutmak istediklerini sana hatırlatır, içinde bastırmaya çalıştığın tüm sözleri duymana sebep olurdu."


🍂🍃


"Anılar unutmak için yaşanmıyordu; yaşamaya devam etmek için unutuluyordu. Ama anılar leke tutar, unutsan bile mutlaka izi kalırdı..."



Satın Almak İçin; D&R | Okuoku | Babil.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder