Follow Us @ozgurkitaplar

Kasım 27, 2015

Yeni Kitaplarım || Kasım Kitap Alışverişi

Bir kargoyla daha mutluca eve dönerken temalı :D Merak ettiğim bir kaç kitabı aldım ve çok güzel. Hayatta, hayatta kitap kargosu almaktan bıkmam :) Ne güzel cümle kurdum.. Bu arada Kitap Cadılarının Yolculuğu İle Blog Turları adı altında çok güzel kitabın turunu yapacağız bekleyin ha facebook ve blog hesaplarımızda yakında˘︶˘



İşte aldığım o harika ve çok isteyip merak ettiğim kitaplar. Kızıl İsyan serisini çok istiyordum ama alamamıştım şimdi Pegasus Yayınlarının kitapları Kitapyurdu.com sitesinde %35 indirimde ben de görür görmez indirimden yararlandım ve aldım :) Eleanor & Park çok güzel kapak, ve baskı açısından okumak için sabırsızlanıyorum.. Ayrıca kızıl yükseliş ve altın oğul kitaplarının kapakları da süper baskısı falan çok sevdim yani okumadan bayıldım diyebilirim.. Bir başka mavi ise yabancı yayınlarından istediğim çok kitap var ama aralarından bunu seçtim ve aldım.. Kapağı orjinal kapaktan daha güzel bence :)

Ve ve filmine bayıldığım bir kitap. Uzun zamandır istiyordum ama bir türlü alamadım ve şimdi elimde. Gerçekten insanın elinden düşüresi gelmiyor ya çok güzel bir kitap :) Tabi ki bu Gurur ve Önyargı ˘︶˘



İşte benim beğendiğim kitaplar bunlar. Okuyup yorumlarımı paylaşacağım :)
Ayrıca beni diğer hesaplarımda da görmek ve takip etmek isterseniz diye aşağıya not düşüyorum :)


Hoşçakalın, Kendinize iyi bakın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder