Follow Us @ozgurkitaplar

Ağustos 07, 2015

Zümrüt Yeşil - Kerstin Gier // Kitap Yorumu

Kitap: Zümrüt Yeşil
Özgün Adı: Smaragdgrün 
Yazar: Kerstin Gier
Seri: Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 3/3
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 464 (Ciltli)
Tür: Fantastik, Genç Yetişkin, Zaman Yolculuğu
Goodreads Puanı: 4.22
Benim Puanım: 5/5
Satın Almak İçin: D&R, Kitapyurdu, Okuoku









Arka Kapak

İçinde aşkın tüm renklerini bulduğunuz unutulmaz serinin son kitabı...

Bir kadın kalbi kırıldığında ne yapar?
En iyi arkadaşını arar, çikolata yer, belki haftalarca aşk acısı çeker. Ancak zaman yolcusu Gwendolyn Shepherd, elinde olmayan nedenlerden dolayı enerjisini başka şeylere harcamak zorundadır. 
Örneğin hayatta kalmak...

Çünkü geçmişte yaşayan Saint Germain Kontu'nun yaptıkları, geleceği tehlikeli bir şekilde etkilemeye başlamıştır. Gwendolyn ve Gideon aşk acısına rağmen ipucu bulmak için 17. yüzyıldaki büyüleyici bir baloda menuet dansı yapmakla kalmayacak, kendilerini unutulmaz bir maceranın da içinde bulacaklardır...
"Gizem, gerilim, bilimkurgu, romantizm ve maceranın doyurucu bir karışımı. Okuyucular tüm seriyi bir solukta bitirecek…"
Augsburger Allgemeine


Benim Yorumum

Öncelikle serinin diğer kitaplarının yorumuna bakmak için Yakut Kırmızı ve Safir Mavi yorumlarına buradan ulaşabilirsiniz.

Geç olsun güç olmasın o yüzden herkes bu seriye bir an önce başlasın diyerek yorumuma başlıyorum :D Müthiş bir seriydi gerçekten bayıldım. Karakterler olsun kurgu ya da çevirisi olsun mükemmeldi. Kalitesi ve tasarımı süperdi. Yazarı bir kere çok tatlı iyi ki böyle bir seri oluşturmuş. Kitabı öv öv bitmez yani :)

En çokta Xemerius sevdim. Onu okuduğumda gülmekten bayılıyorum ya nasıl bu kadar tatlı olabilir :)) James ve Robert'ı da unutmamak gerek tabi onlarda kitabın güzel hayaletlerinden :D Kitabın bayıldığım noktalarından birisi hayaletleriydi zaten. Çok güzel kurgulanmış ve hepsi birbirinden komik aynı zamanda tatlı :)

Gideon her kitapta zaten biraz gıcıklık yapıyor ama bu kitapta fazla gıcık değildi. Özellikle bir sahnede cidden komikti. Gwendolyn çok tatlı bir kız. Bence kitabın tatlı iki karakterinden bazıları. Leslie ve Raphael de çok şekerdi. 
Lucy ve Paul ikilisi de kitabın güzel çiftlerinden ama keşke daha çok görseydik o ikiliyi. Belki ayrı bir kitap çıkarır yazar bilmiyorum tabi çıkarır mı ama çıkarırsa böyle bir ek kitap güzel olurdu bence Lucy ve Paul için :)

Seri eğlenceli, komik, romantik, gizemli ve bol maceralı geçiyor yani. Ayrıca her zamanın içinden geçiyor :D Akıcı ve sürükleyici hemen okunulabilinecek kitaplar. Gerçekten öneririm ben size bu seriyi. O kadar keyifli ki beğenmemek elde değil. Bu seride aradığınız her şeyi bulabilirsiniz yani.

Artı bir de serinin filmi var. Zümrüt yeşil henüz çıkmadı diye biliyorum ama yakut kırmızı ve safir mavi kitaplarının filmlerini izleyebilirsiniz. Oyuncuları tatlı geldi bana. Ama kitapları okumadan filmi izlemeyin derim ben :)

Eğer hala bu seriye başlamadıysanız kesinlikle başlayın. Ben yazarın çıkardığı diğer kitabı, Silber'i de okuyacağım ki kitap çok seviliyor. Kesinlikle bu yazar okunmalı :) Hadi hadi hemen başlayın :D


Alıntılar

Leslie kostüm hazinesinin havasını iyice solumak için kendi etrafında bir kez döndü: "Cenneti de tıpkı böyle hayal etmiştim." Bakışları rafların üzerindeki tüm çağlara ait ayakkabı ve çizmelerin üzerinde dolaştı, oradan şapkalara ve sonu gelmez gibi görünen elbise askılarına kaydı ve sonunda bize bu cennetin kapılarını açmış olan Madam Rossini'nin üzerinde durdu. "Siz de sevgili Tanrı olmalısınız!"

«๑°~°๑»

"Tuhaf bir şekilde bana tanıdık geliyor," dedi birisi kulağımın dibinde. James'in uyuşuk sesi olduğu kesindi.
"Tabii gelecek mankafa," dedi başka bir ses. Bu da ancak Xemerius'a ait olabilirdi. "Bu Gwendolyn, tabii okul üniforması yok, bir de peruğu var."
"Benimle konuşman için sana izin vermedim, terbiyesiz kedi!"

«๑°~°๑»

Annemle uzun süre ne ağlamayı kesebildik, ne de konuşabildik.
Ta ki Xemerius başını duvardan içeri sokup, "Ah, buradasın demek!" diyene kadar. "Eyvahlar olsun! Oda fıskiyeleri iki olmuş! Niyagara Şelalesi modelinde ucuzluk başladı galiba."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder