Follow Us @ozgurkitaplar

Temmuz 26, 2015

Paramparça - Kim Karr || Kitap Yorumu

Orjinal Adı: Torn
Seri: Connections
Seri Sayısı: 2/6
Yazar: Kim Karr
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Türü: New Adult, Romance
Sayfa Sayısı: 395
Goodreads Puanı: 4.24
Benim Puanım: 4/5
Satın Almak İçin: D&RKitapyurduOkuoku







Arka Kapak

Onlar birbirlerine aitti… 
Ta ki sırlar onları ayırana dek.

Rock yıldızı River Wilde, vazgeçilmez sevgisi ve sadakatiyle Dahlia London’ı umutsuzluğun kıyısından kurtarmış, onu hayata geri döndürmüştü. Şimdiyse birbirine dolanmış geçmişleri aşklarının gücünü test etmek üzereydi…

Dahlia, River ile tekrar karşılaştığında, gerçek aşkı bulduğuna ve “Hayatta Bir Kez”iyle birlikte olduğuna emin olmuştu. Fakat geçmişte bıraktığını düşündüğü birisi yeniden hayatına girdiğinde ve River’ın ustalıkla sakladığı sırları ortaya çıkmaya başladığında Dahlia’nın dünyası yeniden yerle bir olmaya başlamıştı.

River, Dahlia’ya hayatın fırtınanın geçmesini beklemekten ibaret olmadığını göstermek istiyordu; hayat yağmurun altında şarkı söylemekti! Fakat paramparça olmuş bir yürek kaç kere yeniden birleştirilebilirdi?


River ve Dahlia kendilerini bekleyen karmaşaya bu defa birlikte göğüs gerebilecekler miydi, yoksa hayatları paramparça mı olacaktı?


New York Times Çoksatan serisi İlişkiler’in ikinci kitabı PARAMPARÇA ile River Wilde ve Dahlia London’ın romantik ve heyecan dolu hikâyeleri kaldığı yerden devam ediyor.


Övgüler

“Duygusal, şaşırtıcı ve sonuna kadar ateşli.”
– K.A. Tucker, Lanetli ve On Küçük Nefes romanlarının yazarı 


“Daha ilk kelimeden beni için çekti… İnanılmaz derecede duygusal, romantik, ateşli ve bağımlılık yaratıcı bir seri.”
– Samantha Young, Londra Caddesi romanının New York Times Çoksatan yazarı.



Benim Yorumum

Geçen günlerde serinin ilk kitabını okumuştum. Yeni bir başlangıç kitabıyla başlayan İlişkiler Serisi ikinci kitap Paramparça ile devam ediyor.

Dikkat! Dikkat!
İlk kitabı okumayanlar için spoiler içerebilir. 

Kitap ilk kitabın bitişinden bir kaç gün öncesinde başlıyor. İlk kitapta ne kadar mutlu ve aşk dolu sahneler varsa ikinci kitapta da o kadar kavga ve olaylar vardı. İlk kitap biraz değişik bitmişti. Kitabın sonunda aslında Ben'in yani Dahlia'nın eski nişanlısının ölmediği her şeyin bir oyun olduğu Ben'in dönüşüyle anlaşılır. O olay yüzünden herkesin hayatı değişti ve ilk kitap merak uyandırıcı biçimde bitti. Paramparça da ise olayın etkileri baya sürdü. Dahlia şaşkınlık içinde Ben'in aslında ölmediği gerçeğiyle yüzleşti. River Dahlia'yı kaybetme korkusuyla başa çıkmaya çalıştı. 

Dikkat! Dikkat!
Spoiler bitmiştir rahatlıkla okuyabilirsiniz.

Bana göre bu seri aşkın çok güçlü bir duygu olduğunu anlattı. Gerçekten güçlüydü. River ve Dahlia karşılarına çıkan hiç bir olayda pes etmeyerek aşklarına tutundular. Ama bu son olay onlar için bir yıkım oldu. İkili her ne kadar sakin olmaya çalışsalarda olaylar karşısında tepkilerine hakim olamayarak birbirlerini kırdılar. Ama ne olursa olsun birbirlerine tutunduklarını kitabı okurken hepiniz görüceksinizdir.

Kitabı okurken ilk başlarda biraz sinir olmadım değil. Yani bazı yerler bana saçma geldi ve oralarda "Ne yapıyorsun kızım sen, ne oluyor ya, naptın ya salak mısın" diyerek geçirmiş olabilirim.
Aynı zamanda River'ın sahnelerinde "canım ya, aşkım benim, yerim ben seni be" derken bazen "bir dinleyeydin, yapma ya" falan da demiş olabilirim :D 

Bu iki kitapta da en sevdiğim karakter River Wilde oldu. Gerçekten onu okurken gözlerim kalp şeklini aldı resmen. Bir karakter de ilk defa bu kadar tutku, sadakat, sevgi, anlayış falan hepsinden yani gördüm. Hiç bir zaman kendinden ödün vermedi. Dahlia'ya karşı olan sadakatine bayıldım. Yani ben bazı kavgalarında kendimi inandırmıştım resmen kesin şimdi onu aldatıcak, kesin bir şey yapacak falan diye. Ama o hiç bir zaman kötü bir şey yapmadı ve her zaman kitapta sevgisini, sadakatini gördüm. Kitapta ona takılan Aşık Çocuk lakabını sonuna kadar hakediyor yani :D


Ben bu kitabı ikinci kitaptan daha çok sevdim gibi ama tabi iki kitapta bir bütün. Sinir olduğum, üzüldüğüm ki hatta bir ara gözlerim doldu, sevindiğim bol bol anlar oldu. Güzel bir seriydi. 

"River benim geleceğimdi..."

Bu sözü Dahlia söylüyor. Kitabı anlatan sözlerden birisi de buydu tabi ki. Gerçekten de onlar birbirlerinin geleceğiydi.

Bu seri 6 kitaplık bir seri zaten. Ama diğer kitaplarında yan karakterler anlatılıyor. Mesela 3. Kitapta River'ın kardeşi Xander anlatılıyor. 4'te Ben Covington ve 5'te de Ben'in arkadaşı Caleb anlatılıyor. 6. kitap henüz belki değil yazar yazıyormuş. Ben Bell'in hikâyesini ya da Dahlia'nın arkadaşı Aeria'nin anlatılmasını isterdim. 

Ayrıca Yabancı Yayınlarına her zaman güzel ayraçları için teşekkür etmek gerek. Bu serinin de ayraçları süperdi. 

İlk kitap olan Yeni Bir Başlangıç Yorumu için tıklayabilirsiniz. 

Alıntılar


"İşte tam da o an, bedenini benimkine yasladığında, anladım: Bu sefer elimden o kadar kolay
kurtulamayacaktı."

"Eğer bir dileğim olsaydı, tek bir dileğim, bu dileğim sen olurdun."

"Seni seveceğime söz verdim ben. Nasıl sevmem ki?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder