Follow Us @ozgurkitaplar

Temmuz 12, 2015

İlk Defa - Cora Carmack // Kitap Yorumu

Kitap: İlk Defa
Orjinal Adı: Losing It
Yazar: Cora Carmack
Seri: Losing It (İlk Defa) 1/3
Yayınevi: Pena Yayınları
Sayfa Sayısı: 275
Türü: New Adult, Romantizm
Goodreads Puanı: 3.80
Benim Puanım: 4/5
Satın Almak İçin: D&RKitapyurduOkuoku














Arka Kapak

İlkler Asla Unutulmaz...

Üniversitenin tek bakiresi olarak mezun olmak istemeyen Bliss hızlıca birini bulup bu işi çözmeye karar verir. 

Mümkün olduğunca çabuk... 
Tek gecelik bir ilişki... 

Bliss o kişiyi bulur ancak gerçekten gülünç bir bahaneyle onu yatakta bırakarak kaçar. Ertesi gün sınıfa giren yeni tiyatro öğretmeni ona çok tanıdık geliyordur. Bliss tam sekiz saat önce onu yatakta bırakmıştır... 
Yalnız... Çıplak...

Övgüler

"Bu sıradışı ilişkiye bayıldım. Umarım Cora Carmack diğer kitaplarında harika karakterlerden bazılarına yeniden her verir."
-Lisasbookreview.com-

"Romans hayranlarına bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Karakterler muhteşem, kitabı tatlı bir gülümsemeyle bitiriyorsunuz."
-forever17books.com-

"Bu yılki favori kitaplarımdan biri de İlk Defa. Tatlı, eğlenceli ve romantik. Hikâyesi kesinlikle beni esir aldı. Enfes tadına tekrar varabilmek için bir kez daha okuyacağım."
-adreamofbooks.blogspot.com-

"Karakterler o kadar iyi yazılmış ki onlar ne hissediyorsa sizde aynısını hissediyorsunuz. Kendi kendime güldüm, yanaklarım kızardı, âşık oldum, ağladım... Kesinlikle okunacaklar listenizde olmalı, hatta ilk sıraya bu kitabı yazın."
-reviewingwonderland.com-


Benim Yorumum

Ve ben bu ayın en şirin kitabını bitirdim. Kitap çok tatlıydı. Beğendiğim ve sevimli bulduğum bir yeni yetişkin romanıydı diyebilirim. Karakterler, konu yazım tarzı falan güzeldi. Okunması keyifli bir kitap oldu. Sayfaları hızlı hızlı çevirip bakalım şimdi ne olucak derken kitabı bitirmişim. 

Çok akıcı ve eğlenceli bir kitaptı. Okurken keyif aldım, güldüm ve eğlendim. Bliss ve konuşmasını çok sevdim. Espiriler, arkadaşlıklar falan çok güzeldi. Ayrıca kitapta aşk üçgeni olmaması güzel oldu. Yani bir süre sonra sıkılacağınız bir aşk üçgeni yok. O yüzden kitabı alarak keyifle okuyabilirsiniz. 

Bu yaz günlerinde içinizi serinleticek güzel bir kitap. Ben çok sevdim ki bence sizde seversiniz.

Ve Garrick. Bu bir ingiliz. Ve o aksan var ya insanı kendinden alır. Ben bayıldım bu Garrick ve Bliss ikilisine. Konuşmalar, diyaloglar keyifli ve komikti. 

“Aksanı. İngiliz aksanıyla konuşuyordu. Aman Tanrım, ölüyorum.”

Evet evet bunu Bliss söylüyor ve çok haklı. Garrick ve aksanı bir muhteşem :D

Size konuyu kısaca anlatayım. Bliss üniversitenin tek bakiresi ve mezun olmadan önce bundan kurtulmak istiyor. Ve bu konuyu yakın arkadaşı Kelsey'e anlatıyor. Kelsey onu bekaretinden kurtulması için bir bara götürüyor. Kimseyi beğenmeyen Bliss arkadaşının ısrarından kurtulmak için tuvalete gidiyor. Giderken barda Shakespeare okuyan ve yalnız birisini görüyor ve ona laf atıyor. Eh tabi ki Shakespeare okuyan adam Garrick. Garrick ona cevap vermek için konuşunca Bliss çoktan onun ingiliz aksanıyla büyülenir. 

Garrick kapıda kalmış ve çilingir beklerken biraz barda oturmaya karar vermiş. O sırada Bliss ile tanışıyorlar. 

İkili eve gidince Bliss motosikletten inerken sıcak boruya bacağını değdirir ve yanar. Garrick Bliss'e yardım etmek için onun evine giderler. O sırada işler alevlenince kendilerini yatakta bulurlar ama çok geçmeden Bliss komik bir bahaneyle evden koşarak kaçar.

Ama tabi ki işler o kadar da kolay değil. Çünkü Bliss ertesi gün çırılçıplak bırakıp kaçtığı ve bir daha görmeyi ummadığı adamı tiyatro sınıfında onun yeni tiyatro öğretmeni olarak bulur.

İşte böyle başlayan bir komik bir romantik komedi tarzı kitap. Ben gerçekten kitabı çok sevdim ve keyifle okudum. Eğlenceli ve keyifli zaman geçirmek için bu tatlı aşk kitabını alabilirsiniz. 


Alıntılar

"Tanrı yardımcım olsun ama öğretmeninin erkek arkadaşım olmasını istiyordum."

"Ona 'belki' dememin gerçek nedenini biliyor olsaydı... eğer bizi ayıranın ne olduğunu bilseydi... büyük olasılıkla beni hor görmekte hiç zorluk çekmezdi."

"Şimdilik sana sahip olamıyor olmam, onun seninle birlikte olmasını, sorun etmeyeceğim anlamına gelmez."

"Umutlar ve hayaller harikadır ama sağlam bir plandan çok daha kolay bozuklurlar." 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder