Follow Us @ozgurkitaplar

Haziran 17, 2015

Sonsuza Kadar - Natasha Boyd // Kitap Yorumu

Kitap: Sonsuza Kadar
Orjinal Adı: Forever, Jack
Seri: Eversea #2
Seri Sayısı: 2
Yazar: Natasha Boyd
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Türü: Günümüz Aşk, Yeni Yetişkin
Sayfa Sayısı: 384
Goodreads Puanı: 4.17
Benim Puanım: 3/5
Satın Almak İçin: Kitapyurdu, D&R, okuoku.com




Arka Kapak 


"Jack ve Keri Ann'in hikâyesi devam ediyor…"

Nicholas Sparks'ın Not Defteri sayesinde Noah Calhoun ile tanıştınız. Jamie McGuire sizlere Travis Maddox'u sundu. Ve şimdi sıra Jack Eversea'de, ayaklarınızın yerden kesilmesine hazır olun…

Hollywood yıldızı Jack Eversea, Carolina sahilindeki küçük kasabaya adım attığında, Keri Ann Butler'ın masum kalbine bir anda girmiş ve yedi ay sonra kasabadan ayrıldığında, geride kanayan bir yara bırakmıştı. 

Jack en yakınındakiler tarafından ihanete uğramış, aldatılmış ve tehdit edilmişti ve neredeyse kariyerinden olacaktı. Aynı zamanda, belki de hayatındaki tek "gerçek" şeyin de parmakları arasından kayıp gitmesine izin verdiğinin farkındaydı. Ama elleri bağlıydı; bunun olmasını engelleyememişti… En azından şimdiye kadar.

Şimdi Jack geri döndü ve gerçek aşkının kalbini kazanmaya kararlı. Peki, ama Keri Ann'i, hem Jack'e hem de istediği her şeye, sonsuza kadar sahip olabileceğine inandırabilecek miydi?

"Boyd, bir kere daha sizi büyülüyor."
- A Bookish Escape-

"Kayıpların, kalp kırıklığının ve aşkta ikinci şansın etkileyici hikâyesi."
-Tome Tender Book Blog

"Acının, öfkenin ve saf aşkın enfes karışımı." 
-All Romance Reviews

"Kesinlikle 5 yıldızı hak ediyor."
-Sizzling Pages Reviews-


Benim Yorumum


Sonunda kitap bitti. Uzun zamandır elimdeydi ve bir türlü okuma fırsatı bulamamıştım ama iki gündür kaldığım yerden devam ettim ve bitirdim. Kitap bir seri zaten. Daha önce ilk kitap Aşka Var Mısın? okumuş ve yorumumu paylaşmıştım. Ne yalan söyleyeyim ikinci kitap ilk kitap kadar güzel değildi bence. Hatta hiç ikinci kitaba gerek bile yoktu bence ilk kitapta da hikâye gayet güzel anlatılırdı. 

İkinci kitapta ki konuya ve gelişmelere değineyim şimdi:
Jack uyması gereken sözleşmenin süresi bitince tekrar Butler Cove'a gelir. Tek istediği Keri Ann'e onu neden terk etmek zorunda kaldığını anlatmak ve kırılan kalbini onarmaktır. Jack'in istediği Keri Ann'in onu affetmesidir fakat Keri Ann tarafından bu oldukça zordur. 
Keri Ann'in Jack'e olan güveni kırılmıştır. Jack'in yaptıklarından sonra kendi hayatına bakmış ve yeni bir okula başlayarak istediği işe zaman ayırmıştır ki başarılı da olmuş işi konusunda. Fakat bir gün çıkagelen Jack ile duyguları tekrar su yüzüne çıkmıştır.  

Yazarın seriyi bir kitap olarak yazmasını daha güzel bulurdum ama iki kitaptan oluşan bir seri. İkinci kitap bana göre fazla güzel değildi. Kitabı okurken hadi artık olucaksa olsun demekle geçti. Kitaptaki Audrey karakteri ne kadar sinir bozucu bir karakter gerçekten kitabın cadı yani kötü karakteri ama sonda Audrey'in için yazılan yazı hoşuma gitmedi değil. 
Kitapta Jack'in ağzından okuduğumuz kısımlar da var ve bu iyi en azından. Dediğim gibi ikinci kitap bana ilk kitap kadar güzel gelmedi. İlk kitapta sevdiğim karakterlerden bu kitapta biraz soğudum resmen. Kimseye okumayın demiyorum kitabı sevenlerde var ama benim görüşüm bu belki siz kitabı seversiniz, denemekten zarar çıkmaz sonuçta. 

Ayrıca seri devam ediyor gibi şeyler var. Ama tabi bu kitaptaki yan karakterlerden oluşan bir devam seri olucakmış. 

Alıntılar

"Bana ait olmanı istiyorum. Tüm benliğinle. Her şekilde. Çünkü ben sana aidim."


“Bırak hayatının bir parçası olayım ve sen de benimkinin bir parçası olacak kadar cesur ol.”


"Tanrım, bunu duymak nasıl hoşuma gidiyor, bilemezsin."
"Neyi? Şapşal olduğumu mu?"
"Hayır, benim olduğunu." 


"Bugün her şeyi değiştirdi. Ben her şeyi değiştirdim. Önümdeki yolda karşıma çıkacak her şey bir mayın tarlasından olacaktı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder