Follow Us @ozgurkitaplar

Mart 25, 2015

Kaçınılmaz - Amy A. Bartol (Öngörü #1) || Kitap Yorumu

z
Kitap: Kaçınılmaz
Orjinal Adı: Inescapable ( The Premonition #1)
Seri: Öngörü Serisi 1/5
Yazar: Amy A. Bartol
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 432
Goodreads Puanı: 4.09
Benim Puanım: 5/5







Kitap Tanıtımı


Evie Claremont üniversiteye başladığında, gördüğü kâbusların biteceğini ummuştu. Ama bitmemişlerdi... En garip durumlarda bile mantıklı bir açıklama bulmaya çalışan Evie'nin hayatında, ikinci sınıf öğrencisi Reed Wellington'la tanıştıktan sonra akla mantığa sığmayacak şeyler olmaya başlamıştı. Reed'e karşı hissettiği anlamsız çekim de işleri iyice karıştırıyordu. Çünkü Reed, Evie'ye hayatta başına gelip gelebilecek en korkunç şeymiş gibi davranıyordu. Yine de ne zaman ihtiyacı olsa, hayatını kurtarmak için Reed oradaydı…

Reed'in sakladığı sır neydi? Evie'nin şüpheleri doğru muydu? Peki, rüyalarında gördüğü o karanlık gelecek kaçınılmaz mıydı?




Benim Yorumum

BA-YIL-DIM. Kesinlikle kitap süperdi ben sevdim. Kurgu, diyaloglar, karakterler, yazarın anlatımı hepsi güzeldi. Ah ve o reed meleksi adam ve zephyr kısaca zee umarım ikinci kitapta onu daha çok görürüz.

Kitabın konusu genel olarak Evie Claremont'un üniversitedeki ilk günleri ile başlıyor. Pek kimseyi tanımıyor ve kabuslarla uyanıyor. Kendisine garip bir şeyler olduğunu farkediyor ve üniversite hayatının iyi geleceğini umuyor. Ama daha ilk günden başına bir şeyler geliyor ve tanımadığı fakat ona yardım etmek isteyen bir arkadaş ve koruyucu ediniyor. Ama yine de olaylar zamanla çığrından çıkıyor.

Kitap o kadar güzel işlenmiş ki karakterleri sonuna kadar okumadan kimin kim olduğunu bilemiyorsunuz. Bence okunması eğlenceli, şaşırtıcı ve süprizli bir kitap oldu. Burda yazara teşekkür etmek gerek. Ben kitabı sevdim gayet güzeldi ve sonunu hiç tahmin edemezdim. Şaşırtıcı bir şekilde bitti. 2. kitabı merakla bekliyorum keşke hemen çıksa..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder